V Muničáku považujeme za misiu splnenú ak je zákazník spokojný! Tu v MUNIČÁKU máme riešenie výziev radi! Prečo? Jednoducho preto, že sme sa rozhodli ponúknuť Vám všetko!
Bojujeme vždy s plným nasadením preto, aby sme Vám ponúkli čo najlepšie možnosti ako je napríklad aj BEZPLATNÁ DOPRAVA za najlepších podmienok na trhu. Nie je v tom žiadny fígeľ. Nemaskujeme to do cien ani si dopravu nekompenzujeme, ani neťaháme od Vás iné poplatky typu dobierka či balné. Pri doručení prostredníctvom služby DEPO, máte dopravu zdarma pri nákupe nad 50,- EUR. V prípade, že si vyberiete dopravu kuriérom či poštou hodnota vašej objednávky musí presiahnuť sumu 100€, čo Vám pekne znázorňuje aj odpočítavanie v košíku. Doprava zdarma je len v rámci Slovenskej Republiky. Na zahraničie sa tieto ceny nevzťahujú.
Je úplne jedno, o aký produkt či značku ide. Nájdite lepšiu cenu na ten istý tovar * u slovenského predajcu a ponúkneme Vám ju tiež. Garanciu ceny je možné uplatniť vždy pred nákupom nie po nákupe. Stačí že napíšte cez „kontaktný formulár“! (odkaz)
* musí ísť o nový nepoškodený tovar
* tovar musí byť reálne z obchodu s dokladom (nie bazár)
* tovar musí byť u predajcu skladom
Tovar Vám nesadol? Čakali ste niečo iné a je nakoniec predsa len väčší ako ste predpokladali a nehodí sa Vám do izby? Je jedno, aký dôvod na vrátenie máte: spoločnosť MUNICAK Vám vymení akýkoľvek produkt, a to až do 30-tich dní od jeho zakúpenia. Náklady za prepravu a akékoľvek ďalšie poplatky spojené s výmenou tovaru hradíme my. Pri opakovanej výmene (v poradí druhej a viac) na rovnakú objednávku si kupujúci zákazník dopravu hradí sám. Pre uskutočnenie tohto prosceu nám stačí dať vedieť a my sa postaráme o to, aby bol zakúpený produkt vyzdvihnutý kuriérom. Kliknite sem pre komunikáciu s eshopom
Ako jedny z mála medzi obchodníkmi so zbraňami poskytujeme na naše zbrane dvojročnú záruku! Dôležité je spomenúť aj to, že v prípade, ak sa vyskytnú s tovarom zakúpeným v našom e-shope problémy alebo prestane fungovať, situáciu budeme riešiť priamo my, nie tretia strana. Ak nám problémy s produktom nahlásite do 3 dní od dodania, naši kuriéri vyzdvihnú problémový výrobok na adrese, ktorú si sami vyberiete. Odborníci z nášho autorizovaného servisného strediska urobia všetko pre to, aby sa Vám výrobok vrátil v perfektnom a funkčnom stave. Kliknite sem pre viac detailov.